zondag 20 juni 2021

Algemene Regio Vergadering D66 NH

Zaterdag 19 juni was de Algemene Regio Vergadering van D66 Noord-Holland en deze werd gehouden in de H20 Esports Campus in Purmerend.

Niet alleen was dit een interessante dag met bijdragen van onze eigen Mark Intres, over oa de fusie met Beemster, en Paul van Meekeren over aardgasvrij, het was ook de eerste bijeenkomst waarin we elkaar weer in het echt coronaproof konden ontmoeten. En dat was erg fijn!

In de ochtend werden verenigings zaken besproken zoals de begroting en werden er nieuwe bestuursleden en vertrouwenspersonen gekozen. Na de (vegetarische!) lunch waren er presentaties over Jeugdwerk, Water Natuurlijk, de RES en de MRA (door Emre Kanik en Bart Vink van de Statenfractie D66 NH), was er een deelsessie over landbouw en de voedselvisie van D66 NH, vertelde Ilse Zaal over haar eerste jaar als Gedeputeerde van NH en kregen we een rondleiding over de campus.

Na afloop sloten we af met een gezellige borrel in het Sports Café waar onze fractie nog een gesprek hadden met Tweede Kamerlid Hülya Kat. Een heel geslaagde dag! Bedankt voor de voortreffelijke organisatie D66 Noord-Holland en H20 voor het warme welkom

.