1. Paul van Meekeren

(Kandidaat-)raadslid en lijsttrekker

Paul van Meekeren is sinds 2014 raadslid van de gemeente Purmerend en lid van de Rekenkamer commissie, daarvoor was hij 4 jaar commissielid. Hij is tevens toezichthouder geweest bij de Openbare Bibliotheek Purmerend en was actief als buurtbemiddelaar.  Paul is in 2000 in Purmerend komen wonen en momenteel werkzaam bij een consulting bedrijf op het gebied van o.a. duurzaamheid. Getrouwd en 2 kinderen op het Jan van Egmond en Da Vinci college. Werkgelegenheid en duurzaamheid zijn belangrijke speerpunten waar Paul zich voor inzet.

Paul: “de laatste jaren ben ik me steeds meer gaan verdiepen in een duurzame samenleving waar werkgelegenheid en milieubewustzijn prima samen kunnen gaan. In Purmerend zijn we met een warmtecentrale op snoeihout en een solarpark al aardig op weg, maar dat hoeft niet alles te zijn.
Ik zou graag ruimte geven aan meer initiatieven vanuit de samenleving op dit gebied. En waarin de gemeente Purmerend zorgt voor ondersteuning en zo min mogelijk drempels in de vorm van overbodige regels. En door als gemeente vanzelfsprekend het goede voorbeeld te geven”.

Meer van 1. Paul van Meekeren